FormTree
FormTree
Uw hulp voor een gezonder bedrijf
DMS+ Abonnement
Een Document Management Systeem (DMS) kan uw bedrijf helpen nog efficiënter en daardoor kosten besparend te werken. Maar als u als ondernemer een professioneel DMS wilt aanschaffen, bent u al snel tienduizenden Euro’s kwijt aan de software, de inrichting en het onderhoud. Als alternatief kunt u via internet verschillende “Cloud” oplossingen vinden waar u uw documenten in kan opslaan, maar dan heeft u het wel gehad. Het zijn niets meer dan digitale archieven. Daarnaast weet u niet waar uw bestanden blijven en wie er toegang toe heeft.
Met het DMS+ Abonnement wil FormTree de voordelen en gemakken van een professioneel DMS bereikbaar maken voor alle MKB. Het gaat niet alleen om het archiveren van uw doumenten, maar ook het beheren en het op een professionele manier onderhouden van uw documenten. U raakt geen document of bestanden meer kwijt die u in het DMS opslaat. U heeft alle gemakken van een volledig werkend DMS voor een betaalbare prijs.
Er geld: Hoe meer deelnemers er zijn hoe goedkoper het wordt!
Daarnaast krijgt u flinke kortingen op diensten en producten.
Door een ingenieus autorisatie systeem is het mogelijk om de documenten van de verschillende bedrijven compleet van elkaar gescheiden te houden. U (uw organisatie) bent dus de enige die toegang heeft tot uw documenten. In dien u wenst kunt u zelfs documenten binnen uw organisatie van elkaar afschermen.
Ook kunt u gemakkelijk documenten delen met andere organisaties of personen door deze (tijdelijk) toegang te geven tot betreffende documenenten.
In principe voor iedereen: van ZZP'er tot middel grote bedrijven die in Nederland gevestigd zijn. Bent u benieuwd of het DMS+ abonnement iets voor uw bedrijf kan betekenen bekijk de volgende stellingen.
Wanneer u 1 of meerdere stellingen met Ja heeft beantwoord, kan het DMS+ abonnement iets voor uw organisatie zijn. Neem vrijblijvend contact op met:
Hugo de Boom
mob: 06 814 77 900 of
mail: info@formtree.nl
Door een abonnement af te nemen kunt u voordelig gebruik maken van de volgende voordelen van een volwaardig DMS:
Daarnaast biedt het abonnement u de volgende voordelen:
* Wanneer de wijzigingen voor iedereen van belang zijn, zijn deze gratis, anders betaald u
een vooraf afgesproken bedrag.
** Dit is afhankelijk van de grote van uw bedrijf en het aantal abonnementen dat uitgegeven
wordt.
*** Deze wordt ter plaatste ingericht en de kosten worden vooraf afgesproken.
Upgrades en onderhoudt.
In het abonnement zijn upgrades en updates inbegrepen. Wanneer deze doorgevoerd worden, wordt dit van te voren aangekondigd en worden zo veel mogelijk buiten kantooruren uitgevoerd.
Forum
Binnen het systeem wordt een openbaar deel opgenomen dat zal dienen als forum. Alle gebruikers kunnen hier bedrijf of DMS gerelateerde zaken plaatsen en iedereen kan hierop reageren.
Helpdesk
Binnen het DMS systeem wordt naast een openbaar forum, een plek waar gebruikers onderling ideeën kunnen uitwisselen, ook een helpdesk ingericht. Hier kunt u vragen, opmerkingen en problemen registreren. Het streven is deze binnen 24 uur in behandeling te nemen en afhankelijk van de aard van de aanpassingen zullen deze zo spoedig mogelijk besproken en eventueel doorgevoerd worden. Het kan zijn dat voor bepaalde vragen aanvullende diensten nodig zijn.
Consultant
Kosten voor een consultant liggen laag, 2 bezoeken per jaar zijn inbegrepen in de abonnementskosten. U betaald op dat moment alleen de voorrijdt kosten ad €0,60/km (excl. BTW). Wanneer u meer dagen nodig heeft, betaald u slechts 50% van het gangbare tarief. Eventuele kosten worden vooraf met u besproken.
Omzetten huidige archief/opslag naar DMS systeem
Indien gewenst kan uw huidige documentatie door ons overgezet worden naar het DMS+ systeem. Maak een vrijblijvende afspraak om te kijken naar de mogelijkheden.
Andere aanvullende diensten
Onder aanvullende diensten worden, diensten verstaan die speciaal voor uw organisatie gedaan moeten worden. Hiervoor betaald u 1 maal een vast bedrag. Dit bedrag is afhankelijk van de diensten die u verlangt en zullen vooraf met u besproken worden.
Bent u reeds in het bezit van een kwaliteitshandboek (bijvoorbeeld voor ISO 9001 en of ISO 14001 of welk kwaliteits keurmerk dan ook) en u heeft dit allemaal op papier dan kunt u deze onderbrengen binnen het systeem en de procedures welke binnen dit handboek worden beschreven verder automatiseren.
U over weegt om een kwaliteitskeurmerk in te voeren? Ook daarbij kunnen we u helpen.
Vraag naar de mogelijkheden.
Abonnementsduur
Het abonnement wordt voor een periode van minimaal 2 jaar afgesloten. Hierna volgt stil zwijgende verlenging tot opzegging.
Opzegging
Wanneer u na de periode van 2 jaar uw abonnement wilt opzeggen kunt u dat elke maand doen. Bij opzegging vóór de 15e van de maand geld dat het abonnement stopt de 1e van de daarop volgende maand. Bij opzegging na de 15e van de maand wordt een extra maand in rekening gebracht.
Eerder stoppen
Hoewel we hen niet hopen en verwachten, is het altijd mogelijk dat u eerder dan de gestelde 2 jaar het abonnement wilt stoppen. Onder stoppen wordt verstaan dat u als organisatie het complete abonnement opzegt. Wanneer u eerder stopt dan de gestelde 2 jaar zal de helft van de resteren de looptijd inrekening gebracht worden voor het aantal gebruikers die u gemiddeld in de laatste 3 maanden heeft gehad.
Nieuwe leden aanbrengen
Omdat geld “Hoe meer gebruikers, hoe goedkoper het wordt” is het voor u als organisatie altijd voordelig wanneer er extra gebruikers bij komen. Wanneer er dank zij u een nieuwe organisatie zich aanmeld krijgt u een beloning. U krijgt 1 maand geen rekening voor het aantal gebruikers dat er nieuw is ingebracht.* De nieuwe organisatie moet dan wel melden dat zij zich via u hebben aangesloten.
Voorbeeld: Uw organisatie heeft 5 gebruikers.
Om de aanbreng van nieuwe leden verder te stimuleren wordt elk kwartaal een attentie uitgereikt aan de organisatie die de meeste nieuwe organisaties heeft aangebracht.
* Dit geld natuurlijk niet voor nieuwe gebruikers binnen de eigen organsatie.
De kosten voor het DMS+ abonnement zijn variabel. Dit wil zeggen dat ze afhankelijk zijn van het totaal aantal gebruikers. Het totaal aantal gebruikers wordt 1x per maand geteld op de 1e van de maand en het aantal bepaald welke prijs gefactureerd wordt.
De kosten* voor het DMS+ abonnement zijn als volgt:
Administratie kosten:
Voor inschrijving en wijzigingen in het deelnemers bestand worden de volgende kosten in rekening gebracht.
€45,00 Inschrijving per organisatie (inclusief 2 gebruikers)
€10,00 Inschrijving per gebruiker (voor elke extra gebruiker)
Abonnementskosten:
Afhankelijk van het totaal aantal gebruikers volgens de volgende staffel.
Totaal aantal gebruikers** Prijs per gebruiker per maand
0 - 50 € 98,00
51-100 € 74,00
101-150 € 54,00
151-200 € 41,00
201-250 € 34,00
251-300 € 30,00
301-400 € 27,00
401-550 € 24,00
551-850 € 2100
851-1200 € 19,00
1201-1500 € 17,00
1501> € 15,00
Consultant kosten binnen het abonnement:
* Alle vermelde kosten op deze website zijn excl. BTW.
** Alle gebruikers die binnen het systeem op actief staan.
Voor dit rekenvoorbeeld gaan we uit van dezelfde voorwaarden en diensten zoals deze in het abonnement gelden. Niet mee genomen zijn:
Aantal Werkelijk verwachte Min. besparing
gebruikers kosten per gebruiker abonnement
per maand (bij het hoogste tarief)
15 €103 5%
10 €132 35%
5 €211 115%
Om met dit initiatief daadwerkelijk rendament voor u te halen, hebben we genoeg gebruikers nodig. Er wordt bewust gesproken over gebruikers omdat het abonnementsgeld per gebruiker wordt verrekend. Om de kosten verder te drukken lopen de abonnementen minimaal 2 jaar.
De planning is om uiterlijk 1 juni 2014 van start te gaan of zodra we meer dan 25 gebruikers hebben gaan we de server starten. Minder is helaas niet rendabel en worden de kosten te hoog. De server zal in een professioneel data centrum hier in Nederland komen te staan waar deze volledig ingericht wordt, zodat iedereen ermee aan de slag kan.
Wanneer u geïnteresseerd bent in het nemen van een abonnement kunt u via de knop "Inschrijven" een afspraak maken voor een vrijblijvende kennis making.
U kunt zich natuurlijk ook meteen abonneren.
Wanneer u zich abonneert vermeld u uw bedrijfsnaam, de namen van de gebruikers en hun persoonlijke (bedrijfs)email. U geeft aan wie het contact persoon is en wie de facturen moet ontvangen. De facturen zullen in het DMS geplaatst worden en u zal een melding krijgen dat deze is geplaatst.
U betaald 1 maal administratie kosten, deze worden pas verrekend op het moment dat het abonnement ingaat. U heeft dus geen onnodige kosten vooraf. De administratie kosten zullen in de eerste factuur opgenomen worden.
Zodra alles klaar is krijgen alle gebruikers een mail met daarin de link waar ze kunnen inloggen, hun gebruikersnaam en tijdelijk wachtwoord. Na de eerste keer inloggen wordt direct gevraagd om het wachtwoord te wijzigen.